- 1. Co to jest archiwizacja danych?
Jest to proces który polega na przenoszeniu danych w inne miejsce w pamięci masowej po to aby móc je długoterminowo magazynować. Archiwizacji podlegają dane, które tworzy i przechowuje użytkownik danego komputera, pliki które tworzą bazy danych, dane zapisywane na partycjach oraz oczywiście dane z całego dysku twardego.
Więcej o tym można przeczytać na naszym blogu, ale przede wszystkim zachęcamy do zapoznania się z tym artykułem. - 2. Czy archiwizacja danych online jest bezpieczna?
Nikt nie da że archiwizowane dane są bezpieczne w 100% ale to wiąże się też z innymi nośnikami pamięci. Generalnie przechowywanie danych w chmurze jest bezpieczniejsze niż na dysku komputerze. Jeżeli dalej są Państwo zainteresowani tym tematem zachęcamy do przeczytania tego artykułu.
- 3. Czy rejestracja konta na waszym serwisie jest bezpłatna?
Oczywiście każdy może stworzyć konto na naszej stronie jest ona bezpłatna.
- 4. Jak przebiega rejestracja?
Krótki poradnik o rejestracji znajda Państwo w zakładce instrukcja.
- 5. Jak zrobić zakup u Państwa na stronie?
Prosta instrukcja znajduje się w tym miejscu.
- 6. Czy transakcja u Państwa na stronie jest bezpieczna?
Bezpieczeństwa w wykonaniu transakcji powierzona została zaufanej firmie PayU.
- 7. Zapomniałem hasło jak je odzyskać?
Należy do nas napisać maila. Każda sprawa rozpatrywana będzie osobno by zachować bezpieczeństwo Państwa danych.
- 8. Czy pakiet jest automatycznie przedłużany i pobiera to kolejna kwotę?
Nie pakiet nie jest automatycznie przedłużany i nie zostają pobrane jakiekolwiek pieniądze. W momencie zbliżania się końca oferty zostają Państwo o tym poinformowani. W celu kontynuowania należy zakupić kolejny pakiet.
- 9. Czy zostanę poinformowany o końcu terminu ważności?
Tak zostanie wysłany maila na podany przez Państwa adres.
- 10. Na jak długo mogę kupić usługą?
Usługą można standardowo kupić na miesiąc lub na rok. Roczna oferta bardziej korzystna bo płacą Państwo tylko za 10 miesięcy, a 2 dostają Państwo za darmo.
- 11. Co oznaczają poszczególne statusy?
Istnieją trzy statusy:
- Nowe– transakcja została przyjęta i oczekiwana jest zapłata
- Zakończone-transakcja została zakończona i możemy korzystać w pełni z usług
- Płatność anulowana– płatność została anulowana i nie mamy dostępu do usługi.